reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Blažena Hamadová

Blažena Hamadová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som to, čo zo mňa spravili gény a okolnosti, dcéra svojich rodičov, študentka geológie, fascinovaná vedou a bytím samotným, zberateľ myšlienok s vášňou pre spev, hasičský šport a vlastne pre čokoľvek čo ma skutočne nadchne"Ja sa prebijem, lebo sa prebiť chcem" M.R. Štefánik Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Na čo je komu univerzita - časť I. študent

Blažena Hamadová

Na čo je komu univerzita - časť I. študent

Viete, že je to práve 550 rokov, čo bola Matejom Korvínom na Slovensku založená prvá univerzita, Academia Istropolitana? Medzi najstaršie v Európe patrí napríklad Univerzita v Bologni v Taliansku, parížska Sorbonna, anglický Oxford a Cambridge, či španielska Salamanca. Kedysi pôsobiť, či študovať na univerzite znamenalo nie len prestíž, ale vzbudzovalo v druhých úctu a obdiv. Jej poslaním bolo vzdelávať nové generácie nie len v odbornej sfére ale predovšetkým vo sfére morálky a hodnôt. Kam sa podel tento duch univerzity? Na čo je komu univerzita dnes?

  • 26. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 065x
  • 8
Sociálno - ekonomická kríza? začnite od seba...a od svojej rodiny

Blažena Hamadová

Sociálno - ekonomická kríza? začnite od seba...a od svojej rodiny

Spomínam si na definíciu rodiny, ktorú nám diktovala kedysi pred X rokmi naša učiteľka občianskej náuky. Bolo to niečo ako : Rodina je základná stavebná bunka spoločnosti. Tak teda hovorím, že keď je kríza v spoločnosti, je predovšetkým v rodinách. Alebo ak chcete naopak. Na porušených základoch dom ťažko postavíte. Takže sa prestaňte vyhovárať a začnite od seba. Veď s tým už môžeme niečo urobiť!

  • 12. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 576x
  • 1
Ranený slovenský hokej

Blažena Hamadová

Ranený slovenský hokej

Aj keď posledná siréna svetového šampionátu zaznie až o niekoľko dní, pre nás už hymna viac hrať nebude. Veľa sa očakávalo, všetci poctivo povzbudzovali, lebo verili, že to môžeme dokázať. Tak ako pred rokmi Goteborgu, túžili sme sa opäť tešiť zo vzácneho kovu, skandovať, prísť o hlasivky vo finálovom zápase, lebo sme DOMA! Ale veľké oslavy sa nekonali. A v srdci nám zostalo trochu clivo.

  • 9. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 034x
  • 5
Vravíte, že nie? Ja, že áno!

Blažena Hamadová

Vravíte, že nie? Ja, že áno!

Mám chuť vrátiť sa do detstva. Do čias, keď som mala asi tak desať a hrala sa na princezné, predstavovala si, že som staršia a príde si po mňa krásny princ a bude ma ochraňovať...áno, vždy som si predstavovala muža ako ochrancu, strážcu svojho vzácneho pokladu, ale zároveň citlivého, chápavého, so zmyslom pre humor a aby napriek svojej odvážnosti a chrabrosit mal v sebe kúsok veselého chlapca s bláznivými nápadmi. A ešte by som mohla menovať ďalej, ale všetci si vieme domyslieť.

  • 8. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 890x
  • 0
S dušou tuláka na prechádzku časom

Blažena Hamadová

S dušou tuláka na prechádzku časom

Poznáte ten pocit, keď sa len tak niekam vyberiete, bez plánovania, hnaní akýmsi šiestym zmyslom, popudom spontánnosti a pustíte sa na výpravu, kam vás oči povedú? No ja som sa pred pár hodinkami z jednej vrátila. Užasnutá a vysmiata som zistila, že toto malé mestečko ma zrejme nikdy neprestane prekvapovať.

  • 26. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 748x
  • 0
reklama
Trochu o mamách, trochu o tej mojej

Blažena Hamadová

Trochu o mamách, trochu o tej mojej

Moja mama je úžasný človek. Mamy sú jednoducho už raz také. Máte pocit, že sa pre to narodili. Vždy cítite to puto, ktoré vás neviditeľnou pupčnou šnúrou spája a v kútiku duše dúfate, že aj vy raz budete aspoň sčasti takou matkou akou vám je ona. Vždy na blízku. Aj keď ste na mieste 2500 km vzdialenom. A čímže to je?

  • 16. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 987x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu