reklama

Vravíte, že nie? Ja, že áno!

Mám chuť vrátiť sa do detstva. Do čias, keď som mala asi tak desať a hrala sa na princezné, predstavovala si, že som staršia a príde si po mňa krásny princ a bude ma ochraňovať...áno, vždy som si predstavovala muža ako ochrancu, strážcu svojho vzácneho pokladu, ale zároveň citlivého, chápavého, so zmyslom pre humor a aby napriek svojej odvážnosti a chrabrosit mal v sebe kúsok veselého chlapca s bláznivými nápadmi. A ešte by som mohla menovať ďalej, ale všetci si vieme domyslieť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je to zvláštne, takto si vysnívať niekoho s kým túžime stráviť zvyšok života a mať deti, zostarnúť...To je to slovo...nájsť niekoho, pri kom sa nebudem báť zostarnúť! Ale kde ho nájsť? Svet je plný ľudí a každý si hľadá toho svojho. Čakáme na svojho princa...Ako zakliate princezné, princovia premenení na žabu. Občas mám pocit, že už som zabudla snívať. Ale potom sa vždy a znova prichytím lietajúc v oblakoch. Teraz by som tak ležala niekde v tráve v letných šatočkách, na lúke posiatej margarétkami, nevädzami a plietla si vrkoče...alebo sa preháňala niekde africkou savanou a pozorovala slonie uši, ktoré mi mávajú na pozdrav a dlhokrké žirafy, čo jemne pokyvkávajú hlavou, aby mi odpovedali na môj nadšený úsmev.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kam pôjdem? Ako dopadnem o nejakých päť, či desať rokov? Ja verím, že sny sa plnia. A najmä tie o ktorých by sme si to v živote nepomysleli...kto by bol povedal pred takými piatimi rokmi, keď som v podvečer sedela na balkóne pozorujúc západ slnka, že dnes budem tu. Vtedy som si predstavovala ako za nejakých päť rôčkov budem sedieť niekde na terase v Španielsku a myslieť na domov a svojich drahých...a je to tu. Nesedím síce na terase, ale áno, tento sen, jedna myšlienka jedného dňa sa mi splnila. A dokonca s časovou presnosťou plus mínus pol roka? A potom ako by som mohla neveriť, že existuje ON? Že ma miluje a túži mi splniť čokoľvek, čo si zažiadam. Maličké prianie, jednoduché túžby...úprimnú prosbu...s čímkoľvek prídeš...A žiada za to tak málo, aby si mu tú lásku, ktorou ťa zahŕňa poslala ďalej. A aby si ty bola jeho nástrojom,aby mohol plniť priania druhým ľuďom. Vieš, On totiž nemiluje len teba...On nás miluje všetkých!

Blažena Hamadová

Blažena Hamadová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som to, čo zo mňa spravili gény a okolnosti, dcéra svojich rodičov, študentka geológie, fascinovaná vedou a bytím samotným, zberateľ myšlienok s vášňou pre spev, hasičský šport a vlastne pre čokoľvek čo ma skutočne nadchne"Ja sa prebijem, lebo sa prebiť chcem" M.R. Štefánik Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu